Christina Aguileras man bortglömd?

Hahahahaha jag var bara tvungen och skriva det här som jag läste precis i nya Veckorevyn!!! Ni vet den lilla spalten som Louise Ohlsson skriver på, "Hollywood Spionen" kallar hon sig, där stod det att de hade haft ett stort event på hennes jobb i Kitson, Rock the vote där folk kunde registrera sig för att rösta till presidentvalet och att Christina Aguilera hade varit deras värd den dagen.
En vakt på eventet försökte röja undan folk så att Xtina kunde kliva in i affären och då knuffade han till en snubbe och skrek på honom att flytta på sig. Snubben vägrade och vakten frågade irriterat vem han var, mannen svarade "Jag är Christinas man". Hahahaha vakten hade stått och pucklat på stackars Jordan Bratman!!! Oh my god, jag skrattade ihjäl mig när jag läste det...HUR kan man missa att veta vem Xtinas man är? han är ju alltid med henne.

image384



Kommentarer
Postat av: The City

Haha, stackare :)

2007-12-15 @ 00:13:25
URL: http://www.thecity.blogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Ja det ska jag göra=) mm samm ahär, mina naglar behöver verkligen fixas nu. Kul med nån annan färg på tippen!

hahah nämen stackarn:P

2007-12-15 @ 20:46:17
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback