Arg och väldigt anti-julig idag

Aaaaarghhh, jag är sjuk IGEN.Hur kan det vara möjligt??? va,jag fattar inte!! ja va frisk i två- tre dagar och nu är jag allså febrig och har ont i halsen igen...precis i rätt tid för jul också.MMMH känns skit kul..verkligen. Halva dagen har gått åt att sova och sen var jag på akutvårdcentral i flera timmar..ni anar inte vilken trist dag =( jag skulle egentligen jobbat idag..ja som verkligen behövde pengarna.F*cker*. Men jag var tvungen att ringa och sjukanmäla mig igen...man kunde höra att min chef var irriterad. Åh,varför ska allt gå åt helvete när det enda man vill är att göra rätt =(
Och gissa om hela dagen har varit till waist bara...jag får vänta i Huddinge sjukhus på att få komma in till läkaren (som tar 5 min btw) i fyra timmar!!! det kändes som de försökte säga "hej,du kan gärna vänta flera timmar för att få komma in och bli undersökt,men jag tror inte jag orkar träffa dej mer än 2 min." Och efter all väntan vad tror ni man får höra... "nee,halsprovet visade ingenting. Det är alltså att bara gå hem och vila som gäller." I mitt huvud spelades ett väldigt våldsamt scenario upp samtidigt som jag ser hennes mun röra sig i slow motion..jag tror att jag strypte henne i detta scenario också. MEN HALLÅ " vadå gå hem och vila" du kan gå hem och vila jävla mupp läkare!!!
Jag har varit sjuk TRE gånger på två månader,DET är inte normalt! Varför kan inte läkare fatta detta!? jag är sur,jag spenderade 140 kr för att få höra ett "gå hem" liksom. Med de pengarna my friend hade jag lika gärna kunnat gå på bio eller nåt. Bläh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback