Varför är det så himla svårt att ställa upp för en vän?

Happ så nu sitter man här, redo och klar för att gå ut på stan och fira min födelsedag..enda problemet är att alla mina vänner har svikit mej nu förutom en och min kille. INGEN ska följa med mej alltså, DET kallar jag fittigt!
Nä men seriöst jag hoppas verkligen ni läser detta just nu för ni har verkligen sårat mej den här gången och det är inte första gången precis som ni bangar eller inte ställer upp. Och nu är det så att jag helt enkelt bestämt mig för att inte ställa upp för er heller längre. Tyvärr.
Jag behöver verkligen skaffa nya vänner ,cause this aint working. Jag är riktigt jävla besviken nu asså. Ledsen på allt och alla. This really sucks.

Kommentarer
Postat av: Carolita

Fy fan vad kasst gjort av dina vänner... Det hände min pojkväns lilasyster när hon fyllde 18, on fick sig en ordentlig tankeställare om vilka som egentligen är hennes riktiga vänner..

2007-09-02 @ 17:58:59
URL: http://chululi.blogg,se
Postat av: Jennie

Kasst av dina vänner! Hoppas du fick en bra födelsedag ändå!

2007-09-02 @ 20:28:08
URL: http://knasig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback