Utmanad igen =P

 Blivit utmanad av Carolita.
And yes jag har gjort den här utmaningen för bara några dagar sen men äh vi kör på igen ;D

  1. Jag är extremt tankspridd och har svårt att hålla koll på saker om inte jag skriver ner dessa på papper. Annars freakar jag, jag måste ha kontroll över mitt liv!
  2. Jag drömmer i hemlighet om att någon dag resa till usa och bli sångerska..someday someday ;D Jag måste först finna tid till att börja spela in musik igen goddammit! allt är så hektiskt =(
  3. Jag är en perfektionist och blir himla irriterad om man flyttar runt saker i mitt rum. De har speciella platser, freak i know! =P
  4. Jag älskar lakrits och chocklad!
  5. Jag gillar inte att mode skiftar så snabbt...man hinner ju knappt se en sak och så finns nya saker ute.
  6. Jag älskar 40-tals stilen och skulle själv vilja klä mig i blus och pennkjol och hela köret.
  7. Jag fantiserar just nu om ett heltids jobb så jag kan börja hala in massa cash!
  8. Jag är beroende av vackra bilder, jag kan aldrig få nog av bilder! Speciellt om de uttrycker en känsla, gärna sorg eller smärta. Det fascinerar mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå jag vet inte, köpte den i våras jag.. men kolla kan man alltid :)

2007-08-31 @ 11:29:01
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback