The lab with just us in it.

Jag hade tidigare tänkt lägga upp bilder från helgen när en av mina vänner kadde fyllde 21 år men jag har inte hunnit så ni får skåda dessa nu istället.

image234
Kadde ler stort såklart,de andra är vänner till henne.

image235
Lollo till vänster och min kusin Paulina till höger...

image236
och deras vodka red bull.

image237
Det bjöds även på drinkar, denna var smaskig!

image238
Kaddes kompis som jag först råkade missta för kadde ;D

image239
Ammy och hennes syrra,mycket trevligt folk!

image240
och en lite mindre bild på mig innan utgång den kvällen!

Så det var ungefär så jag spenderade min fredags kväll
Grattis på dej igen Kadde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback