Party feet by Scholl


image230


Det var utekväll igår och jag hade världens höga klackar, och jag visste att det skulle bli en jobbig kväll för fötterna. Som tur är lånade min vän Kadde mig ett par Partyfeet invisible gel cushions att lägga under framfötterna så att det inte skulle trycka så mycket på mina fötter, mina klackar var trots allt gjorda av hårt trä. Aj. Men vad jag vill komma till är att dessa måste deffinitivt provas! Jag tyckte mina skor blev så mycket behagligare att gå med än om jag hade gått utan. Då hade jag kommit hem med världens skavsår och ont i fötterna. Partyfeet gel cushions syns inte eftersom de är slimmade gel kuddar med genomskinligfärg och de hamnar under fötterna såklart. Kostar cirka 50 kr i Topshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback