Min dag och lilla Monki.

Jag har inte hunnit uppdatera lika mycket över helgen som ni ser, jag har varit ganska upptagen och jag har varit med min älskling eftersom jag inte sett honom så mycket på ett tag. Men nu ska jag uppdatera mycket under veckan, så det är bara att spana in vad som händer på Xposed.
Idag har jag varit lite här och var, vaknade tio och stack iväg för att söka jobb. Det gick bra, fick ut iallafall två styckna jobbansökan. Jag vill verkligen ha ett jobb, det underlättar så mycket faktiskt. Man slipper känna sig stressad över saker och ting.
Men det roligaste som hänt idag var nog när jag var och shoppade i Skärholmen, jag hittade jätte fina grejer! Tänkte passa på nu när det är rea överallt där. Hittade linnen hos Monki för 25 spänn styck! hah, unbeliveable. Jag måste verkligen börja köpa in lite höstkläder och sånt nu, måste vara lite förberedd. Jag tycker det ska bli kul faktiskt, det är mysigt med höstkläder. Ni håller säkert inte med,eller hur?


Vilken årstid är din favorit och varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback