Masterpiece MAX

image224

 Jag har äntligen testat Max factors masterpiece Max.
Men har bara hunnit testa den en gång på mig själv för jag köpte den för bara någon dag sen.
Jag kanske hade en dålig ögonfransdag, om det nu finns något sånt? haha
Men den här verkar inte funka alls på mig. Jag vet att många lovordar den, till och med
Makeup artister men den gör mina redan små fransar raka och allmänt tråkiga.
Fördelarna med denna är endå att fransarna blir riktigt mörka och de separeras bra.
Hade faktiskt höga förväntningar på denna men jag blev väldigt besviken.
Den här mascaran rekomenderar jag alltså bara till de med naturligt böjda och långa fransar.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

hej skulle du vilja hjälpa mig med en sak på bloggen?

2007-08-08 @ 23:48:25
Postat av: Bella

Mimmi: Självklart kan jag hjälpa dig. vad är det du vill jag ska hjälpa med?

2007-08-09 @ 12:43:26
URL: http://xposed.blogg.se
Postat av: Frida

What? en är den bästa jag någonsin prövat, och jag har prövat många. Och oftast använt mascaror från de dyrare märkena. Men den här budget mascaran har sopat alla under mattan

2007-08-16 @ 10:18:47
URL: http://fridisa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback