Kan en lugn dag vara en stressig dag?

Idag har varit en skit dag rätt ut sagt, jag har mått dåligt i hela kroppen, tror jag är påväg att bli sjuk (NEJ!)
Sen när jag skulle åka till jobbcentret så fick jag vänta en timme på bussen ...hallåå en timme!? är det ens lagligt..man borde fan stämma hela jävla sl. Man betalar för en service man inte får...helt wack.
Sen var jag ju tvungen att trampa i klibbigt godis så mina fina ballerina skor blev förstörda...*Arg*
Jävla skit dag verkligen, jag vill bara lägga mej ner och sova i tre månader, jag har inte haft en enda ledig dag sen förra sommaren. Har varit tvungen o gå till jobbcentret varje dag hela sommaren och om inte det har jag haft praktik. Seriöst? ska man verkligen pressa folk så mycket på sommaren också?
Enough med griniga Bella, nu ska jag bli glad,dricka o´boy och läsa Veckorevyn! =)
Man fick med en present till ögonen också, vilket jag får ta och testa och recensera.

image257



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback