En liten lista

Hårfärg: Ljusbrunt
Ögonfärg: Grönbruna
Längd: 163 cm
Studerar: Inte just nu, tog precis studenten!
Favoritklädesplagg: Min Lee skjorta, svarta och vita boxarlinnen från Bikbok, min röda långa huvtröja från Vero moda.
Har alltid med mig i väskan: Plånbok, mobil, lip gloss, åkkort, penna.
Dricker jag läsk dricker jag: Sprite zero
Tatueringar, piercings: Hål i öronen, navelpiercing, nipplepiercing, mitt smeknamn "Bella" tatuerat på högra höften, en liten stjärna på handleden.
På datorns skrivbord har jag en bild av:  Simpsons the movie
Imorgon kommer jag: Vara på praktiken och träffa min kompis Jackeline!
I sommar kommer jag klä mig i: Det som jag känner för! Speciellt hängselkjolen!
Jag är född: 1987
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Helt klart Summer (Rachel Bilson) i O.C.

Min all time favourit parfym är:  Escada Ibiza hippie, vilken tyvärr är slut nu..
Nu ska jag: skriva lite mer
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Umm...christina Aguilera..fast det är inget mystiskt med det, jag älskar henne!
Senaste blogg jag upptäckt: Niotillfem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback