Carmen Electra: Fit to Strip

image231 Jag har hört mycket bra om Carmen Electras träningsvideor, det finns sammanlagt 5 olika dvdskivor med olika teman. T.ex aerobic striptease,Lap dance,Hip hop etc. Jag valde att klicka hem Fit to strip cd 2 från cdon.
Jag testade den idag och jag kan säga att jag blev jätte svettig snabbt, ganska enkla rörelser faktiskt men med högsta effektivitet.Med just denna video blev det extra roligt att träna, kändes lite som man hade en egen personlig tränare.
Man går igenom olika delar av kroppen bit för bit, alltså tränar man magmusklerna i 20 minuter och sedan blir det övningar för låren och rumpan i 10 min och så rullar det på. Hela träningsvideon varar i ca 56 minuter och efteråt är du garanterat slut. Man får också tips på hur man ökar styrkan och intensiteten i rörelserna allt eftersom då du blivit starkare. Jag är starkt imponerad i varje fall och jag kommer deffinitivt köpa några av de andra delarna från fitness serien. Gör det du med här!

Kommentarer
Postat av: Millaeh

Hon har inspererat mig ^^

2007-08-18 @ 16:02:09
URL: http://millamillisen.blogg.se
Postat av: iza

jag har alla och dom är väldigt roliga. visst är dom säkert inte i klass med riktiga stripaerobicsklasser i USA, men man lär sig en del sexiga moves :)

2007-09-16 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback