Blir min dröm sann nu?

Det här blir en lite sen uppdatering av bloggen idag men bättre än inget, eller hur! Idag har jag hunnit med en del faktiskt, jag har jobbat från 9-16. Det var rätt mycket att göra idag, lika bra det. Vädret var så tråkigt utanför, det spöregnade och åskade. Riktigt piss väder om man får säga. Efteråt var det raka vägen till Skärholmen dit jag skulle för att hämta ett Toni&Guy balsam( missa inte min recension imorgon om både balsamet och shampot).
Blev riktigt besviken när Åhlens inte hade märket i sitt sortiment, skäms!
Så det var väl raka vägen och traska sig över till Kicks (som vanligt!) och ja! där hade de precis balsamet som var exakt samma sort som mitt shampoo. Jag har nu absolut tänkt hålla mig till frisörprodukter, eftersom jag efter 19 år insett att det är helt värdelöst att satsa på billigt skräp från ICA. Det funkar inte för mitt hår helt enkelt. Jag har en dröm i mitt huvud att Toni&Guy ska hjälpa mitt hår att bli lika vackert som kändisarnas i Hollywood (vissa undantag finns..)
Får nu se om det håller i sig eller om drömmen går i spillror. Nu har hela min dag gått och efter det där träningspasset med blandad cykelträning och styrketräning känner jag mig helt sliten och är nu redo att hit the bed!

image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback