And this is what I don't tolerate

Nej, nu är jag faktiskt trött på att vara snäll mot folk som behandlar mig som crap! You know what? jag tänker INTE ta någon skit mer från någon! jag ska bli som jag var förut, då när ingen kunde leka översittare mot mej, då om någon förnedrade mig eller sa något elakt, så stod jag på mig och sa något smart tillbaka för att få de att känna sig som små äckliga urvridna trasor som jag torkade upp all skit med istället! Vad har hänt med folk som är ödmjuka och trevliga och har ett glatt sätt mot en???? vart finns dessa människor, för det ekar tomt av dessa typer av människor på denna jord. Tror att man är bättre än någon och tycker därför att man kan säga vad man vill för att få personen att må så dåligt som det bara går. Huuuu för dessa människor alltså. Jag gillar de inte, jag kommer aldrig att ursäkta deras beteende heller, och jag kommer aldrig att vara shysst mot de. För mig är de helt ovärdiga av någons respekt helt enkelt. Det ska vara, för att få respekt ska du visa respekt och det gäller fortfarande till 100% i min värld!!
Min budskap med denna text är ; låt aldrig någon vara elak eller säga nåt oshysst mot dej, utan att du
skäller ut denna person för det. För jag menar, ingen får säga hur du SKA vara eller INTE vara.
Du är den du är, that's how simple it is. No excuses!

image263
Det här borde gälla för alla. Don't you think so?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback