She is talking about heels, that extra half an inch.


image325


Yeah, idag fick jag hem Victoria Beckhams bok: that extra half an inch, hair heels and everything in between!
Den beställde jag från Cdon.com, och jag är väldigt nöjd.

Boken ser verkligen kul ut att läsa och den har fina bilder med Victoria och snygga illustrationer. Jag valde att klicka hem den amerikanska utgåvan eftersom jag inte gillar att läsa självbiografi som är översatt, känns mer äkta att köpa den originella.

Än kan jag inte säga så mycket om innehållet därför får ni hålla utkik här, jag kommer att recensera den så fort jag läst den. Det kommer nog inte dröja så länge, så fort man börjat läsa kan man inte sluta!
Jag gillar det här omslaget mycket mer än den första som gavs ut, kanske för att Victoria är hetare med sitt nuvarande hår än med det långa, haha.
Jag tycker själv att hon kan vara lite väl mycket ibland men jag kan inte hata henne, jag har gillat henne sen spice girls och det kommer jag fortsätta att göra även fast hon aldrig verkar kunna slappna av och skäller ut sina nannys om de änns påpekar att David är het.

♥Hon har stil (iaf för det mesta) och jag älskar tanken på henne som designer ,så den här boken var en självklarhet för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: åh jag har aldrig drukit kanel te skulle vilja dircka det.

Ha en bra kväll

2007-10-09 @ 22:14:24
URL: http://quteis.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: ja färgen på klänningen är underbar, men modellen är lite konstig.

2007-10-09 @ 22:17:31
URL: http://quteis.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: ja,
det var min första tanke med. Hehe men man vet ju aldrig. Som sagt de kanske frågade efter en blå vagn =) och lurar alla =P

Ha en bra kväll

hehe oj nu har du
fått tre kommentarer på raken av mig... hehe

2007-10-10 @ 00:01:04
URL: http://quteis.blogg.se
Postat av: systugan

oj den boken har jag inte sett förut ..:)

2007-10-10 @ 13:22:10
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback