Rolig fakta: Japan

Jag hade lite tråkigt och letade efter lite Japan fakta, då hittade jag en bild på deras Tunnelbane linjer ifrån bara Tokyo..intressant faktiskt men titta på bilden man blir ju FÖRVIRRAD! Jag vet inte om jag vågar resa dit efter jag sett bilden, jag kommer åka helt vilse vilket skulle ge mej panik! haha
Hur många små förorter till Tokyo har de egentligen?!
Det ser nästan ut som att linjerna krockar med varandra.
Tänk ifall de hittar fler gömda städer, vad ska de göra då?
Åka över varandra med tågen eller? haha




♥Men nåndag ska jag ha varit där, ett så coolt land kan man bara inte missa.
Japan is awesome.

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

fin blogg! :]

2007-10-29 @ 20:05:12
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback