Snart börjar jag mitt nya jobb...

Så nu har jag ändrat ganska mycket på bloggen,så att ni inte tror ni hamnat fel ;D haha
Jag hade lite tråkigt och jag kände för att ändra. Jag kommer nog eventuellt ändra mer men det orkar jag inte med idag!

Jag har inte skrivit så mycket om saker som händer i mitt liv på senaste tiden, brist på tid kan jag bara säga.
Jag har bara jobbat hela tiden och gjort en massa annat. Och sen har jag haft lite bloggtorka faktiskt...men det ska nog lösa sig. Jag har mitt nya extrajobb att se fram emot nu också, som jag säkert kommer att skriva om.
Jag fick ju jobbet på Ur&penn och jag är jätte glad över det! Äntligen får jag jobba i butik! Så kommer det säkert komma in en massa kampanjer och nya smycken som jag säkert kan berätta om här! Roligaste måste vara nu när julen kommer och det kommer en massa folk som ska köpa julklappar, hoppas det blir kul att serva alla kunder!

En tanke bara..Cavalli kollektionen är nog helt slutsåld by now ;D
Om du inte orkade pallra dig dit så är ett tips att kolla klockan tolv online på H&M's hemsida ikväll..
de lägger upp delar av kollektionen där.

Fick du tag i något,isåfall vadå jag är nyfiken!?



Kommentarer
Postat av: emelia

ja men då skyller vi på sötningsmedlet! bättre lycka nästa gång =)

2007-11-08 @ 20:26:07
URL: http://mliiaa.blogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

ja samma här den är ju grymt snygg! Flätor är så sött=)

Grattis till nya job förresten! Du kommer säkert ha hur kul som helst där:D

2007-11-08 @ 20:36:08
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback