Snart är det dags igen..

Snart ska jag iväg och jobba igen, jag jobbade på första jobbet imorse och kl 13.00 ska jag vara i butiken. Det blir en arbetsdag på 07.00-10.00 13.00-20.30, alltså 10,5 timme. Wow..ikväll kommer jag vara trött! Men jag klagar inte det är så kul att stå i butik, vi har fått in 9 karats guldsmycken nu också på Ur&penn, så om du vill ha guld men till en billigare peng än vad 18 karat kostar så kika in och titta =)
Sedan har vi även jätte bra priser på klockor nu och vi har fått in festclutches som det medföljer ett halsband om du köper. =) Ett tips om man inte vet vad man ska köpa i julklapp till någon man tycker om!
Ne nu ska jag iväg och fixa till mig lite!
Ha en fin kväll.

Ciao♥



Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Testa det här då:
a:link { text-decoration: none; color: #FFCCCC}

Kan vara så att jag har gjort ett litet misstag... men det återstår att se..=)

2007-11-13 @ 12:31:42
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: jag håller med dig om att det är ett svårt val. Men jag tycker nog att hon passar lite bättre i blont hår.
Jag tycker också att killfrisyr nummer två är fin!!

Ha en bra dag

2007-11-13 @ 15:54:07
URL: http://quteis.blogg.se
Postat av: Carolita

Den vill jag oxå läsa! Romeo och Juliafilmen har jag sett maaassa ggr, älskar den!

Har du lyckats se GG 8? De tog bort alla från youtube..

2007-11-16 @ 18:15:49
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback