One tree hill - inblick i rollernas liv efter 4 år.

Någonting roligt väntar alla one tree hill fans på denna hemsida , alltså en inblick i de olika rollernas liv efter 4 år.
Det har redan hunnit komma ut två avsnitt den första ger oss en inblick i Brookes liv som designer och i andra avsnittet får vi se hur Lucas lever sitt liv som coach för ravens basketlag och som författare!
Jag hittade det här redan för en vecka sedan men jag hade totallt glömt bort att skriva om det här!
Jag saknar one tree hill otroligt mycket. Men det är en tröst att man åtminstonde kan titta på ugly betty och Gossip Girl tills OTH börjar igen. Jag kan inte leva utan serier, de sätter verkligen lite krydda i ens vardag!



image358
Photo: sophia-central.com

Kommentarer
Postat av: Carolita

åååååååh tack för tipset!

2007-11-16 @ 21:59:34
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback