Nej tack till folk som inte har ett hjärta

Nu har jag bara lust att till alla idioter, killar som tjejer kvinnor som män som tror sig vara
bättre och överlägsna andra ge ett STORT

image352

Jag förstår inte folk som tror att de kan dömma andra eller sitta och snacka skit om någon, mobba eller
vara allmänt taskiga bara för att själva känna att de är bättre.
Det är PATETISKT.
Och nej, jag bryr mig inte om du har något att säga anonymt.
Om du känner att du behöver fälla en onödig kommentar så håll det för dej själv istället.
Cause I just don't give a F**k, din röst är bara som en vindpust något som sveper förbi snabbt och omärkbart.
And i ain't got time for shit in my life.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback