4x21 All of a sudden I miss everyone

Nej! Ingen mer one tree hill på ett helt halvår =( !! När jag såg detta avsnitt kunde ja inte sluta lipa (lame i know ;P)
Men allt var bara så sorgligt och så fick man tårar för alla var så lyckliga..okey vi bortser från Dan,men hey,han får betala för det han gjort. Men jag hoppas han lärt sig något ännu.
Haha jag såg en rolig grej där de gjort fel i filmningen, kanske lite obetydligt, men den var kul så jag vill berätta =P
När haley dansar med de andra tjejerna till spice girls så ena sekunden har hon jumpadojor och i nästa ögonblick så har hon vita klackar på sig..jag brukar inte lägga märke till sånt vanligtvis men det där var ett stort fel! haha
Ok, om man hade haft ett par andra vita klackar eller nåt men jumpadojor o sen klackar..hmm =P



Åh, jag e så sugen på att veta fortsättningen redan nu..jag vill ha säsong 5!!! Kommer Brooke och chase vara tillsammans? Vad händer haley och Nathan? (de här två måste hålla ihop då med annars slutar jag kolla,seriöst.)
Peyton och lucas,lika kära? Kommer Dan göra ett till självmordförsök? Kommer Rachel och Mouth bli kära?
Jag har så många frågor i huvet just nu som jag vill få svar på! Men det blir en lång väntan till Januari 2008.

Til' then, see you after four years all tree hill graduates of year 2007!



Årets sista "veckans OTH citat":

Deb:
Go I'll watch him!
Haley: Oh, I don't know..
Nathan: We're underage mom. And there is gonna be drinking, alcohol, probobly drugs.
Deb: You are going to the party and you're going to have fun. We insist. Now go! bring me home some drugs.
(laughs and says to Naleys baby) Isn't grandma funny?


Kommentarer
Postat av: Carolita

Var kollar du på avsnittet? Jag måste se det och hittar inte detta eller avsnitt 20!

2007-06-14 @ 22:59:25
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: aannnnaa

jag har inte tänkt på det med haley skor haha
men de va ju kul.
citatet e bara för bra asså :)

2007-06-30 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback